MAMA značka

 vítězové

Vítězné výrobky v kategorii MAMAznačka pro rok 2023

Kategorie plná originálních nápadů, zlatých ručiček a nádherných výrobků. Navíc je za každou z těchto značek zajímavý příběh, který stojí za to vyprávět. A vy jste si zvolili, která značka vás nejvíce oslovila.

Lesito

Rodinná firma Lesito sídlí na jižní Moravě, kde navrhuje a šije hračky pro miminka, didaktické hračky, kreativní sady a drobné dekorace. Tyto výrobky rozvíjí fantazii, dovednosti a jemnou motoriku. Veškeré hračky (190 – 3990 Kč) jsou certifikované a bezpečné pro miminka již od narození.

Dále zde také vznikají příběhy, díky kterým děti poznávají tradice, učí se porozumět sobě i světu a zároveň tráví smysluplný čas s rodinou.

Proč by značka měla vyhrát pro rok 2023? Odpovídá Barbora Pallová, kreativní autorka a zakladatelka značky: „Naše značka není jen o samotném prodeji (a výdělku). Tvořím spoustu obsahu zdarma pro rodiny, sdílím nápady na tvoření. Aktivně podporuju i další české značky – jsem jednou ze 3 iniciátorek Měsíce férových cen (11/2022) – psali o nás ve Forbesu, online i tištěných magazínech, v Tv a rádiu s námi natočili krátkou reportáž.“

Teddy store

Teddy je malinká rodinná firma. Maminka Denisa zde šije výrobky pro děti z autorských vzorů. Ptáte se, co to znamená? Její vzory (aktuálně jich je 6 + jeden vánoční) byly vytvořeny speciálně pro značku Teddy. Nikde jinde je tedy nenajdete.

Filozofií této značky je najít zlatou střední cestu pro každou maminku – mít originální, kvalitní, vkusné a cenově dostupné výrobky (70 – 1700 Kč).

Proč by značka měla vyhrát pro rok 2023? Odpovídá majitelka Denisa Holeszová: „Měla bych vyhrát, protože to, co dělám, dělám srdcem. Dělám to opravdu s láskou a péčí, kterou předávám každému výrobku.“

Míšašití

V této malé chráněné dílně se navrhuje a šije především praktické oblečení (150 – 550 Kč), které majitelka Míša testuje na svých dětech a kamarádech. Vznikají zde věci šité na zakázku, které se každému přizpůsobí dle jeho potřeb. Nejlepším produktem, který prošel dlouhým procesem vývoje jsou nepadací softshellové capáčky, které sednou na všechny nožičky. 

V dílně šijí mimo dětského oblečení také oděvy pro dospělé, ale ušijí vám třeba i povlak na polštář. Vlasním návrhům a přáním se tady meze nekladou.

Proč by značka měla vyhrát pro rok 2023? Odpovídá majitelka Michaela Jančovičová: „Doladila jsem e-shop, aby naplno fungoval.“

MAMAletter express

Dřív než si vypijete svoje ranní espresso, budete v obraze. Jednou týdně, stručně a jasně, čerstvě namletá porce článků pro každou mámu, která chce vědět o všem důležitém. Už přijíždí!