Dýně v Lindexu, okurky v Tchibu, žaludy v H&M. Podzim v dětské módě

Projeli jsme značky, u nichž maminky nakupují snad nejčastěji, a představujeme novinky. Tchibo boduje kolekcí z biobavlny s motivy zeleniny, Lindex zasadil dýně a sbírá kaštany, HM jde cestou přírodních motivů… Na trhu se usazuje GAP a Lidl dává na trička oblíbené superhrdiny.

 

Kola kočárku Dior
Kočárek Dior

2 minuty čtení

22 září, 2020

Tchibo zaujme kolekcí, která je šetrná k životnímu prostředí. Touhle cestou se snaží jít značka už delší čas a vyplácí se jí to. Tak třeba díky výrobě oblečení pomocí recyklovaných PET lahví a textilního odpadu ušetřili za loňský rok 472 tun skleníkových plynů. A třeba 99 procent kartonů na přepravu je z recyklovaného materiálu. Ale zpátky ke kolekce: kousky z biobavlny a recyklovaných materiálů jsou v jednoduchých barvách (až na výjimky třeba v podobě vínového svetříku), některé zdobí neotřelé motivy zeleniny. Co třeba bodýčko s ředkvičkou? Zelenina je i na povlečení, šatičkách pro malé slečny, pyžámcích nebo malé zástěrce. Součástí kolekce (bez zeleniny) je i bunda a kalhoty do deště, kterých uvidíte v šatně školky hned několik, tak dobře popište ty svoje. Na výrobu jedné bundy se ovšem využilo hned 48 pet lahví.

Součástí krátkodobé eko kolekce je i těhotenské oblečení, třeba zavinovací šaty nebo spodní prádlo uzpůsobené kojení.

V Lindexu jsou podzimní bodýčka pro miminka plná dýní a kaštánku, tak hřejivá od pohledu, že se snad začnete do chladu i těšit.

Finské čepice v NILA

Až budete váhat, kam jít pro čepici, doporučujeme se poohlédnout v Nile po značce Mainii. Vlna pochází z férových chovů oveček plemene Merino a čepice je vyrobena ve Finsku.

Dostane vás i kolekce od stejné značky z biobavlny s vintage nádechem, v barvách přesně takových, jaké na podzim milujeme-milujete. 

Na dobré cestě s H & M

Příroda se promítla nejen do fotogalerií našich telefonů, ale i do H & M.  Tchajwanská ilustrátorka Whooli Chen přenesla lístečky, ptáčky, květiny, zajíčky, žaludy nebo veverky do nové kolekce dětského oblečení. Ta je vyrobena z biobavlny, recyklovaného polyesteru a dalších materiálů jako třeba RCOT, který je zpracován z cenné odpadní bavlny v nový bavlněný materiál.

Do Česka vstupuje GAP

V zahraničí velmi oblíbená značka GAP oficiálně vstupuje na český trh s kampaní Hello Česko. V září spustí e-commerce platformu, do konce roku otevře i prodejny. My milujeme hlavně jejich mikiny, které vydrží i stokrát sušičku a nesrazí se!

 

Podzim v Lindexu

Lindex dojímá něžnými motivy lesních zvířátech, ale možná sáhnete po houbičkách? Ve spojení s vínovými akcenty jsou neodolatelné. Chlapecké tepláky v černo-zeleno-bílém provedení jsou originální a mají zesílenou část kolem kolen, pro holčičky jsou trička s efekty.

A co teprve kolekce pro nejmenší, z ní je podzimní ladění čitelné na první dobrou. Dýně! Kaštany! To se snad začnete i na ten chladivý podzim těšit, abyste svoje miminko mohli do této kolekce zachumlat.

Do Lidlu pro eko bodýčka

Potřebujete doplnit zásoby ve velkém? Ve čtvrtek 24. 9. spouští Lidl kampaň Cool móda, kromě spodního prádla jako jsou nátělníky, boxerky či košilky nabídne i ložní prádlo s vesmírným motivem, pyžama, džegíny či mikinové šaty. Nabídka na e-shopu zatím není příliš široká, tak zapátrejte ještě v prodejnách.

Od října pak půjde do prodeje kolekce Známí hrdinové. Mimoni, Hello Kitty, Trollové…

Ostatně i Lidl pod značkou Lupilu v předchozích týdnech uvedl kolekci z bio bavlny s certifikací GOTS, která zaručuje vysoce kvalitní bavlnu z ekologického hospodářství bez použití pesticidů.

Také si přečtěte

podobné

MAMAletter express

Dřív než si vypijete svoje ranní espresso, budete v obraze. Jednou týdně, stručně a jasně, čerstvě namletá porce článků pro každou mámu, která chce vědět o všem důležitém. Už přijíždí!