Registrace

přihláška

Zaregistrujte se!

Věříme, že se s chutí zapojíte do nové kategorie MAMAznačka.

Například: Sama navrhuji a šiju outdoorové čepice pro malé výletníky. Fotím malá miminka v jejich domácím prostředí.
rozsah 300 znaků včetně mezer
Například: Uvedla jsem novou kolekci olejíčků. Zavedla jsem rozvoz až domů. Přefotila jsem všechny nabízené hračky.
Vypište heslovitě benefity výrobků či služby převážně v kontextu s rodičovstvím (například certifikované dřevo vhodné pro děti již od narození)
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 3 files.
Nejlépe na bílém pozadí. Tato fotografie bude zobrazována u ankety
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 3 files.
Click or drag a file to this area to upload.
Například k využití na sociální sítě (například děti hrající si s vaší hračkou)
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 2 files.
Nejlépe ve formátu jpg a rovněž ai, pokud máte

Děkujeme, že jste se do nové kategorie MAMAznačka rozhodli zapojit. Zapojení je bezplatné. Pokud by bylo něco v nepořádku, brzy se vám ozveme. Včas vám zašleme grafický set, který můžete využít pro propagaci ankety na vašich stránkách či sociálních sítích. Rovněž se s vámi spojíme, abychom vyladili zaslání vzorků.

Michaela Švestková Červená, zakladatelka ankety MAMAvolba.cz

 

Q+A

 

Jaký je harmonogram akce?

Přihlášky nejlépe do 5. dubna, zahájení hlasování 11. dubna. Výsledky budou vyhlášeny v průběhu května.

 

Jak vše – stručně a jasně – funguje?

Přihlásíte své výrobky do ankety prostřednictvím formuláře. My podklady zveřejníme, vyzveme k hlasování. Matky hlasují. Sečteme hlasy, vyhlásíme vítěze, zašleme ocenění, odpromujeme vítězné výrobky/značky.

 

Kritéria pro zařazení mezi MAMAznačku?

– značka v roce 2023 aktivně nabízí/prodává své výrobky a služby
– malý byznys (zaměstnává do max. 10 lidí)
– zakladatelkou je žena/matka (může být i muž) a nabízí výrobky či služby pro děti nebo matky/rodiče
– roční obrat do 1,2 milionu
– značka není pouhým přeprodejcem, ale aktivně vytváří produkt/službu

 

Jak probíhá hlasování?

Hlasující vybírají za rok 2023 svou volbu na www.mamavolba.cz, každý uživatel smí hlasovat pouze 2x (systém hlídá duplicitní údaje), a to 1x v jednoduchém formuláři, 1x v rozšířeném formuláři v každé kategorii.

 

Kam se mám ozvat, když si s něčím nevím rady?

Reagujeme na e-maily na michaela@mamavolba.cz.

 

Proč se přihlásit?

Představíte své výrobky tomu nejnáročnějšímu publiku – matkám. Od svých zákazníků máte šanci získat důvěryhodné uznání a potvrzení, které poskytne konkurenční výhodu. Na projekt se dívejte jako na brand aktivitu. Dokážete, že své značce či produktu opravdu věříte. Vítězství posílí důvěru ve vaše produkty. Není většího úspěchu, než vyhrát přímo u svých zákazníků. Jste pro ně opravdu jednička? Přesvědčte se o tom.

Navíc rozšíříte povědomí o své značce i u dalších zákazníků, kteří se dozvědí o zapojených značkách. Dalším benefitem je linkbuilding.

Kdo je pořadatel ankety?

Organizátorkou je Michaela Švestková Červená, Na Svárově 518, 252 41 Dolní Břežany, IČO: 75249413, fyzická osoba dle živnostenského zákona. Nejsme plátci DPH.

 

Hlásí se jeden výrobek, produktová řada nebo celá značka?

Jak už název MAMAznačka napovídá, hlásí se celá značka, která se zaměřuje na děti/rodiče s dětmi. Může se stát, že třeba vyrábí zboží i pro jiný segment zákazníků, v takovém případě zdůrazněte při přihlášení, že hlásí produktovou řadu XX/výrobek XX.

Nejste si s něčím jistí? Prosím, dolaďme vše důležité po mailu.

 

K čemu slouží výrobky, které máme zaslat? A kolik jich má být?

Využijeme je především pro Volbu poroty – hlasování našeho týmu, případně poté jako dárky za hlasování. Zároveň z nich uděláme dárky pro influencerky, které budou pomáhat zviditelnit anketu, ty je využijí i do soutěží. Také výrobky odprezentujeme na sociálních sítích.

 

Jak pro mě mohou moji fanoušci/zákazníci hlasovat?

Dostanete od nás set pro prezentaci k doupravení. Doporučujeme využít k propagaci svých nominovaných výrobků prostřednictvím vlastních komunikačních kanálů: newslettery, sociální sítě apod.

 

Co budu mít z vítězství?

Ocenění MAMAznačka 2023 – Volba maminek (vyhlašujeme 1.-3. místo), Volba poroty. Logo můžete využívat při dalších marketingových aktivitách.
Promo (článek, posty, pozice na tiskové inzerci v časopisech, zpětné odkazy v článcích o výhercích na dalších www).
Výhru (dárky od partnerů).
Konkurenční výhodu, ocenění stvrzující spokojenost matek.
Visibilita – díky profilu na stránce se zapojenými značkami se o vás dozví další klienti.
Konkurenční výhodu, ocenění stvrzující spokojenost matek.

 

Sluší se dodat:

Organizátor si vyhrazuje právo nezapojit značky, které nevyhovují kritériím, případně u nichž má pochybnosti o nedodržení kritérií a nezapadají do konceptu (To, že do vaší filiálky Žabky chodí nakupovat převážně ženy a zaměstnáváte dvě prodavačky není naše vidění MAMAznačky Výrobce čokolád, které kupují převážně matky, také ne.).

 

ZŮSTAňte S NÁMI

MAMAletter express

Dřív než si vypijete svoje ranní espresso, budete v obraze. Jednou týdně, stručně a jasně, čerstvě namletá porce článků pro každou mámu, která chce vědět o všem důležitém. Už přijíždí!