Když vás baví zelená voda a kočičková pěna aneb Testovali jste HiPP
Vrhli jste se na testování kosmetiky HiPP a užívali jste si hravé obaly. Nedivíme se – i nás si tahle voňavá ZOO parta podmanila.
3 minuty čtení
100 % maminek říká: Pěna na mytí kachna se nám líbí. Je snad přesvědčivější argument? Pěna na mytí ručiček i celého těla ve tvaru kachničky je u značky HiPP už evergreenem. Postupně kachničku doplnila celá smečka zvířátek, a tak jsme vám spolu se značkou HiPP nabídli možnost zvířátka otestovat. Přihlásily se stovky maminek, což nás neskutečně potěšilo.
Testovali jsme i my v redakci – ZDE!
„HiPP kosmetika byla první volba, když se mi narodilo miminko. I u druhého jsem se k ní bez váhání vrátila.“
Nás i vás nejvíc bavila vůně, konzistence, vstřebatelnost a roztíratelnost krémů a nápadité obaly. Ty ocenily rovněž (nebo snad hlavně?) děti. Obaly podporují jemnou dětskou motoriku a hravou formou učí správným hygienickým zvyklostem. Komu by se nechtělo do vany, když tam na něj čeká hrošík se zelenou vodou? A kopec pěny? „Ta určitě přiláká i ty, kteří vodu moc nemusí, což náš syn rozhodně není,“ napsala Adéla z Brna. A není jediná, komu se pěna zalíbila: „Barevná pěna do vody nás dostala nejvíc,“ svěřila se maminka Alžběta Šosovicová z Frýdku-Místku.
Po koupeli pak přichází na řadu mazání, třeba (s) kočičkou. Hned 93 procent maminek prohlásilo, že je šetrná k pokožce miminka. Myslí tím samozřejmě tělový krém v pěně, který právě obal ve tvaru kočičky ukrývá. „Kočička – další z oblíbenců, krásné balení, pumpička a překvapivá konzistence, třikrát jsem musela zkontrolovat, zda se opravdu jedná o mléko. Velmi lehoučké a příjemné,“ napsala nám Adéla P. z Brna. Také mamince Denise se líbila skvělá tělová konzistence tělového mléka a jeho rychlá vstřebatelnost do pokožky dítěte.
Podobné názory zazněly i na další mazání – tentokrát v kelímku ve tvaru želvičky. Nasmáli jsme se u názoru jedné maminky, která želvičku musela před synem schovávat, protože by s ní namazal nejen sebe, ale i všechno kolem, jak ho s ní bavilo „pracovat“.
Pochvalu si vysloužily i hydratační vlastnosti výrobků, pokožka po nich není vůbec suchá. I když se do testování přihlásily i maminky dětí třeba s atopickým ekzémem, u žádného dítěte se neprojevila nežádoucí reakce, naopak – pokožku oba krémy (kočička i želva) krásně vyživují. „Překvapila mě tím, že moje děťátko mělo krásně hydratovanou pokožku, příjemnou na dotek a voňavou,“ napsala Šárka K.
Kosmetiku si testující opravdu chválili. Ostatně 93 procent maminek v našem testovacím klubu odpovědělo na otázku, zda ji po těchto zkušenostech zakoupí, rozhodně ano. A zbývající procenta? Ta se přiklání k názoru „spíše ano“. Kosmetika HiPP u vás tedy zabodovala na maximum. A tak se k ní rádi vracíte, když máte druhé dítě, a to i po mnoho letech. „Hipp jsem používala už u prvního syna před 14 lety, je to taková stálice a jistota kvality na trhu, něco jako Lego či Volvo,“ tvrdí Adéla P. z Brna. Přizvukuje Dagmar K.: „HiPP kosmetika byla první volba, když se mi narodilo miminko. I u druhého jsem se k ní bez váhání vrátila.“
Do testování jsme zapojili také influencerky. Jejich názory uvidíte na postech v galerii.
Také si přečtěte
podobné
LEGO a Formule 1 spojují síly: Připravte se na závodní jízdu
Fanoušci stavebnic LEGO® i rychlých kol Formule 1® mohou slavit! V roce 2025 přichází na trh nová kolekce LEGO inspirovaná světem F1, která vznikla v rámci strategického partnerství těchto ikonických značek. Na své si...
Světelné parky: naše rady a tipy, ať si návštěvu světel užijete
Chystáte se na procházku za světly? Světelné parky jsou v zimě lákavé. Jak to udělat, abyste si je užili co nejvíce? Tady jsou naše rady, tipy a triky pro pohodovou návštěvu s dětmi.Dobře se oblékněte - a teplý hrnek s...
Recenze a zkušenosti: Měsíc používám Eucerin HYALURON-FILLER EPIGENETIC Omlazující sérum
V dnešní době, kdy je trh plný omlazujícími přípravky stejně jako pekárny kváskovým chlebem, se vyniknutí stává skutečnou výzvou. Eucerin, značka proslulá svými pokročilými dermatologickými řešeními, přináší na trh...
MAMAletter express
Dřív než si vypijete svoje ranní espresso, budete v obraze. Jednou týdně, stručně a jasně, čerstvě namletá porce článků pro každou mámu, která chce vědět o všem důležitém. Už přijíždí!